Monipuolista ja kohdennettua mainontaa Parkkimedian avulla
Mediamix Helsinki Digi 50 - mainosnäyttöjen sarja
Tavoita liikkuva ja ostovoimainen kohderyhmä Helsingin ytimessä! Kun Suomen ostovoimaisin kohderyhmä on liikkeellä, uudet Mediamix Helsinki Digi -näytöt ovat reitin varrella. Helsingin keskustan laadukkaimmissa pysäköintihalleissa sijaitsevat uudet näytöt (50 kpl) keräävät kohderyhmäsi huomion korkealaatuisella ja dynaamisesti päivitettävällä liikkuvalla kuvalla.
Hyödynnä ääni osana kampanjaa!
Ensimmäistä kertaa voit liittää digimainokseesi ääntä ja lisätä kampanjasi huomioarvoa. Tehosta kuvamainontaa tunnusmusiikilla tai lisäspiikillä.
Näyttöjen sijainnit P - Kamppi, P- Kluuvi,P- Eliel, P-Tähtitorninvuori, P- City, P- WTC, P-Simonkenttä, P-Autotalo ja P-CityForum. Näyttöjä on yhteensä 50 kpl.

Valitse kirkkaasti parempi media!
Laadukkaat Mediamix Helsinki Digi -näytöt (50 kpl) nostavat tuotteesi laadun, brändisi tyylin ja kampanjasi elämyksellisyyden kirkkaasti esiin. Lisää videomainokseesi ääniraita ja tuplaa kampanjasi huomioarvo.
Tavoita ne, joita tavoittelet. Näytöt on sijoitettu parhaille paikoille asiakasvirtojen varrelle, huomiota herättävästi, mutta tyylikkäästi, tavoittamaan jatkuvasti liikkeellä olevan kohderyhmän. EuroPark -halleissa pysäköivät Suomen ostovoimaisimmat edelläkävijät, siis juuri ne, joille sinulla markkinoijana on asiaa.
Miksi valita Parkkimedia kauppakeskuksissa?
Parkkimedian näyttösarjat sekä valaistut eurosize julisteet sijaitsevat parhailla paikoilla Europark -pysäköintikeskuksissa: Ruoholahti, Forum, City, WTC, Presidentti, Kamppi, Eliel, Kluuvi ja Tähtitorninvuori. Kaikki mainokset ovat erinomaisesti erottuvia.
Kohderyhmä liikkuu autolla ja arvostaa helppoutta. Parkkimedialla tavoitat pysäköinnin vaivattomuutta arvostavat ihmiset. He ovat valmiit maksamaan hyvästä parkkipaikasta ja helposta tavasta saapua asioille ja harrastuksiin.
Helsingin keskustassa pysäköivät arvostavat tutkimuksen* mukaan eniten parkkipaikan nopean löytymisen ja läheisen sijainnin tuomaa ajansäästöä. He ovat pääsääntöisesti mukavuudenhaluisia vapaa-ajan autoilijoita.
* Europarkin teettämä pysäköintitutkimus 2014


Parkkimedia - lähellä ostohetkeä
Mainokset sijaitsevat ohittamattomilla paikoilla ja ne nähdään juuri ennen itse ostostapahtumaa.
- Miehet valitsevat naisia useammin parkkihallin keskustassa.
Europark -pysäköintihallien käyttäjistä noin 65% miehiä ja 35% naisia. Ota siis haltuusi autoileva kohderyhmä.

Yllätä hyödyntämällä koko parkkimainonta
Käytä luovasti hyväksesi parkkipuomeja, hissejä, suurta autosarjaa sekä promootioaluetta! Erottuva parkkimainonta jää mieleen ja aktiiviset menetelmät tuovat oivan lisän mediamixiin.

Kuvia eri mainostoteutuksista
Katso galleriastamme erilaisia parkkimediakampanjoita, kuten luovia ja erottuvia toteutuksia esim. hissimainonnassa, parkkipuomeissa ja autosarjoissa.
