Messumedia | Asuntomessut Lohjalla 2021 | Mediamix

MESSUMEDIA
Asuntomessut Lohjalla 2021

Ota Asuntomessujen avulla haltuusi sisustamisesta, remontoimisesta ja rakentamisesta kiinnostunut kohderyhmä

Ulkomainonta Asuntomessuilla

Asuntomessut ovat perinteisesti Suomen suurimmat maksulliset messut. Lähes 4/5 messukävijöistä viettää messuilla aikaa yli 4h!

Asuntomessuilla mainostajalla on mahdollisuus vaikuttaa tehokkaasti suomalaisiin kuluttajiin lähikontaktilla sekä pitkällä vaikutusajalle ja näin varmistaa viestin tehokas perillemeno.

Asuntomessuilta haetaan ideoita ja ratkaisuja sisustamiseen, remontoimiseen, asumiseen, rakentamiseen ja pihan ja puutarhan kunnostamiseen.

Messuvierailijat Tuusulan 2020 messuilla olivat:

  • Naisia 69,4 %
  • Yli puolet kävijöistä alle 45 vuotiaita (54,6 %)
  • Hakivat inspiraatiota sisustamiseen 58,2 %
  • tai kodin remontoimiseen 29 %
  • Messuilla vietettiin ruhtinaallisesti aikaa eli 69,4 % vieraista oli yli 4 tuntia messualueella
  • Uudeltamaalta tultiin liki 70 %:sti. Lohjan messuille odotetaan vierailijoita suuressa määrin myös Turun ja Tampereen suunnilta.

Luvut perustuvat rakentaja.fi tekemään tutkimukseen Tuusulan messuilta v. 2020.



Asuntomessut Lohjan Hiidensalmessa
9.7. - 8.8.2021

Luonnonkaunis Järvikaupunki

Lohja on vireä kaupunki Länsi-Uudellamaalla, alle tunnin ajomatkan päässä pääkaupunkiseudulta. Lohjalla tarjoaa asukkailleen ja vierailleen monipuolisia palveluja, kaunista järviluontoa ja vilkkaan kulttuuri- ja urheiluelämän.

Asuntomessualueena on hurmaava Hiidensalmi

Asuntomessualue rakentuu Hiidensalmeen, Lohjanjärven rannalle, alle kahden kilometrin päähän Lohjan keskustan palveluista. Hiidensalmesta muodostuu eri-ikäisille ja eri elämäntilanteissa oleville sopiva alue. Alueelle tulee omistus-, asumisoikeus-, osuuskunta- ja vuokra-asumista. Ympäristöystävällisyys ja kohtaamiset ovat kantavia teemoja.



Mediavälineet Asuntomessuilla

Mainostajalla on mahdollisuus toteuttaa näkyvyys messuilla monikanavaisesti tai yksittäisessä mainoskanavassa seuraavasti:

  • Adshel (120 x 180 cm), 2-puoleinen
  • Signware (300 x 465 cm)
  • Pylväsbanderollit (80 x 200 cm)
  • Digitaalinen led-näyttö (10 sek.) vähintään 240 krt / päivässä
  • Bussimainokset (paraatimainos ja perämainos)
  • Äänimainonta (20 sek.), noin 8 krt / päivässä
  • Verkkomainonta



Kuvia edellisten vuosien messuilta

Galleriasta löydät edellisten vuosien Asuntomessujen ulkomainostoteutuksia.