Ota Asuntomessujen avulla haltuusi sisustamisesta, remontoimisesta ja rakentamisesta kiinnostunut kohderyhmä

Ulkomainonta Asuntomessuilla

Asuntomessut ovat perinteisesti Suomen suurimmat maksulliset messut. Lähes 4/5 messukävijöistä viettää messuilla aikaa yli 4 tuntia, joten mainostaminen messualueella kannattaa. Täällä tulet nähdyksi ja kuulluksi.

Asuntomessuilla mainostajalla on mahdollisuus vaikuttaa tehokkaasti suomalaisiin kuluttajiin lähikontaktilla sekä pitkällä vaikutusajalle ja näin varmistaa viestin tehokas perillemeno.

Asuntomessuilta haetaan ideoita ja ratkaisuja sisustamiseen, remontoimiseen, asumiseen, rakentamiseen ja pihan ja puutarhan kunnostamiseen.

Messuvierailijat Lohjan 2021 messuilla olivat:

  • Naisia 68,4 %
  • Yli puolet kävijöistä oli alle 45 vuotiaita (52,8 %)
  • Messuilta haettiin vinkkejä sisustamiseen, remontoimiseen ja rakentamiseen
  • Messuilla vietettiin ruhtinaallisesti aikaa eli 67,3 % kävijöistä vietti aikaa messualueella yli 4 tuntia
  • Peräti 10 % vierailijoista tuli messuille työnsä velvoittamana. Eli täällä pääset mainonnalla vaikuttamaan mm. rakennuttajiin, arkkitehteihin, suunnittelijoihin, isännöitsijöihin.
  • Vierailijoista 51,2 % tuli messuille Uudeltamaalta. Naantalin messuille odotamme erityisesti kävijöitä Turun, Tampereen, Porin ja tietenkin Uudenmaan suunnalta.


Asuntomessut 2025 ovat Oulussa

Oulujoen suistoon, Hartaanselän rannoille levittäytyvästä Asuntomessualueesta rakennetaan korkeatasoinen, kestävän kehityksen mukainen kaupunkiympäristö, joka edistää yhteisöllisyyden syntymistä. Messualueesta halutaan suosittu vierailupaikka, hyvän kaupunkiasuminen esimerkkikohde ja ilon aihe kaikille oululaisille. Oulun kaupungissa Asuntomessujen toteuttamisesta huolehtii kaupunki- ja ympäristöpalvelut.

Lisätietoa tulevista asuntomessuista: www.asuntomessut.fi/oulu-2025



Mediavälineet Asuntomessuilla

Mainostajalla on mahdollisuus toteuttaa näkyvyys messuilla monikanavaisesti tai yksittäisessä mainoskanavassa seuraavasti:

  • Adshel (120 x 180 cm), 2-puoleinen
  • Signware (300 x 465 cm)
  • Pylväsbanderollit (80 x 200 cm)
  • Aitamainos (700 x 200 cm ja 350 x 200 cm)
  • Digitaalinen led-näyttö (10 sek.) vähintään 768 krt / päivässä
  • Bussimainokset (LOPPUUNMYYTY)
  • Äänimainonta (20 sek.), 8 tai 16 krt päivässä



Kuvia edellisten vuosien messuilta

Galleriasta löydät edellisten vuosien Asuntomessujen ulkomainostoteutuksia.