ulkomainonnan ammattilainen
 

Miksi POP-sarja ja parkmedia?

 

- Keskeiset sijainnit parhailla paikoilla

Mediamixin POP-sarjan ensimmäiset 80 kappaletta sijaitsevat parhailla paikoilla EuroPark pysäköinti-keskuksissa: Ruoholahti, Seaside, City, WTC, Presidentti, Kamppi, Eliel, Kluuvi ja Tähtitorninvuori.

 

 

- Kohderyhmä liikkuu autolla ja arvostaa helppoutta

POP-sarjalla tavoitat pysäköinnin vaivattomuutta arvostavat ihmiset. He ovat valmiit maksamaan hyvästä parkkipaikasta ja helposta tavasta saapua asioille ja harrastuksiin. Helsingin keskustassa pysäköivät arvostavat tutkimuksen* mukaan eniten parkkipaikan nopean löytymisen ja läheisen sijainnin tuomaa ajansäästöä. He ovat pääsääntöisesti mukavuudenhaluisia vapaa-ajan autoilijoita.

(* EuroParkin teettämä pysäköintitutkimus 2014)

 

- Miehet valitsevat naisia useammin parkkihallin keskustassa.

EuroPark pysäköintihallien käyttäjistä noin 65% miehiä ja 35% naisia

 

- Mainos nähdään juuri ennen ostotilannetta

Mainokset sijaitsevat ohittamattomilla paikoilla ja ne nähdään juuri ennen itse ostostapahtumaa.

 

Pop-sarja on hyvin erottuva valomainossarja. LED-valaistu, tasainen ja kirkas näyttö.

 

 

- Yllätä hyödyntämällä koko parkkimainonta

Käytä luovasti hyväksesi myös parkkipuomeja, hissejä sekä suurta autosarjaa. Erilaisuus jää mieleen ja aktiiviset menetelmät tuovat oivan lisän mediamixiin.

 

 

 

(huom. Pop - sarjan mainosvälineen koko on sama kuin
Abribus- tai Adshell -mainosvälineen.)

 

 

 

 

Mediamix tarjoaa myös laadukasta ja näyttävää taksimainontaa, digitaalista mainontaa top screeneillä, jättimainontaa sekä ulkomainontaa asuntomessuilla.

 

 

mediavalineet

Katso tästä lisätietoa mainospaikkojen

mitoista / hinnoista >>>

 

 

Lisätietoa:

 

Mediamix

puh. 09 7250 7700

info@mediamix.fi

 

 
www.mediamix.fi/parkmedia Copyright © mediamix
www.campmedia.net